Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi - mmf@gelisim.edu.tr

Yazılım Mühendisliği








 Bilgisayar Mühendisliği Bitirme Projeleri Sunumları Tamamlandı


Bilgisayar Mühendisliği 4. sınıf öğrencilerimiz tarafından hazırlanan ve Bilgisayar Mühendisliğinin çeşitli alanlarında ürün geliştirme tabanlı olarak yapılan BIL498 Bitirme Projesi sunumları Bölüm hocalarımızın katılımıyla 25 Haziran 2021 tarihinde yapılmıştır.


Bitirme Projelerinde Bilgisayar Mühendisliği öğrencilerinin derslerinde aldıkları bilgileri uygulamalara yansıttıkları ve özellikle yazılım kodu yazma, veritabanı tasarımı yapma vb. yetilerini iyi seviyelerde kazandıkları, C#, Java gibi yazılım dillerine hakim oldukları ve Bilgisayar Mühendisliği uygulama geliştirme kültürünü edinmişlerdir.

 

Bu süreçte özellikle hem literatür taraması ve hem de "özgün yazılım kodu yazılması / uygulama yapılması" konusunda başarıyla tamamlanan Bitirme Projesi çalışmalarında mesai mefhumu gözetmeksizin her hafta canlı ders yapmak suretiyle özverili olarak çalışan tüm Bilgisayar Mühendisliği hocalarımıza Bölüm Başkanlığı olarak teşekkür ederiz.

 

KONULAR:

- UNITY2D OYUN MOTORU ÜZERİNDE KARAKTER ODAKLI 2 BOYUTLU DİJİTAL OYUN TASARIMI

- UNITY OYUN MOTORU ÜZERİNDE 3 BOYUTLU DİJİTAL OYUN TASARIMI

- LSTM SİNİR AĞI KULLANARAK COVİD-19 UN KITALARA GÖRE DAĞILIMI VE VAKA TAHMİNİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

- UNITY2D OYUN MOTORU ÜZERİNDE PLATFORM TABANLI 2D OYUN TASARIMI

- LSTM SİNİR AĞI ÜZERİNDE DUYGU ANALİZİ YÖNETMİYLE GELİŞTİRİLEN MODELİN DOĞRULUK ANALİZİ: COVID-19 VAKA TAHMİNİ

- MAKİNE ÖĞRENMESİ YÖNTEMLERİ KULLANILARAK ÜLKELER ÜZERİNDE  GÖÇE ETKİ EDEN GELİR GRUBUNUN TAHMİNİ VE GÖÇ SAYISININ TESPİTİ

- Genetik Algoritma ve Makine Öğrenmesi Yöntemleri ile Kalp Hastalığını Etkileyen Faktör ve Özeliklerin Analiz Edilerek Tahmin Edilmesi

- EŞ ZAMANLI VERSİYON KONTROL SİSTEMİ

- YÜZ TANIMA İLE GERÇEK ZAMANLI YOKLAMA SİSTEMİ

- MITM SALDIRISININ YAPILMASI VE WIRESHARK ANALİZİ

- GÖRÜNTÜ İŞLEME TEKNİKLERİYLE İNSANLARIN YAŞ, CİNSİYET VE IRKLARININ TAHMİNİ

- BİLGİSAYAR GÖRÜSÜ KULLANILARAK GERÇEK ZAMANLI PLAKA TESPİT VE TANIMA SİSTEMİ

- MAKİNE ÖĞRENMESİ KULLANILARAK COWRİE HONEYPOT ÜZERİNDEN TOPLANAN LOGLAR İLE PAROLA SALDIRI ANALİZİ

- NESNE TANIMA VE MİNİ OYUN UYGULAMASI

- İNSANLARIN DUYGULARININ ANALİZİ VE TAHMİNLENMESİ

- DOĞAL DİL İŞLEME TABANLI NETFLIX VERİLERİ ÜZERİNDE TF-IDF ALGORİTMASI VE KOSİNÜS BENZERLİĞİ İLE İÇERİK TABANLI ÖNERİ SİSTEMİ UYGULAMASI

- MOBİL SOSYAL DESTEK

- ASP.NET CORE MVC ENTITY FRAMEWORK İLE WEB PROGRAMLAMA

- ADALINE ÖĞRENME KURALI İLE RESİM İŞLEME

- ÖĞRENCİ NOT PAYLAŞMA VE DEĞERLENDİRME MOBİL UYGULAMASI

- EŞ ZAMANLI MOBIL VERSİYON KONTROL SİSTEMİ

- GÜVENLİ E-TİCARET PLATFORMU

- PHP İLE TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE ELEKTRONİK TİCARET (C2C) WEB UYGULAMASI

- AĞ GÜVENLİĞİNDE AĞ YEDEKLİLİĞİ

- UNİTY OYUN ORTAMI İLE MOBİL  OYUN GELİŞTİRME UYGULAMASI

- ÇOCUKLARIN EKRANDA HARCADIKLARI SÜREYİ İZLEMEK İÇİN EBEVEYN KONTROLÜ UYGULAMASI

- IOT SALDIRI ANALİZİ

- GÖRÜNTÜ İŞLEME İLE TAŞ-KAĞIT-MAKAS OYUN

- PARÇACIK SÜRÜSÜ OPTİMİZASYONUNUN MATEMATİKSEL MODELLEMESİ VE UYGULAMALARI

- IoT Cihazı Kullanılarak Plug-In Pfsense İle Güvenli DMZ Ağ Tasarlanması ve Anlamlandırılmış Gerçeklerle Honey Pot SEIM Entegrasyonu

- PHP VE MYSQL İLE ONLİNE KİTAP SATIŞ SİTESİ

- PARÇACIK SÜRÜSÜ OPTİMİZASYONU İLE ÖZELLİK SEÇİMİ

- ASP.NET MVC İLE E-TİCARET SİTESİ UYGULAMASININ GELİŞTİRİLMESİ

- SİBER GÜVENLİK FARKINDALIĞINI ARTIRMAYA YÖNELİK OYUN GELİŞTİRME

- MobilEczane Android Uygulaması

- ERP SİSTEMLERİNDE GÜVENLİK

- GARSONSUZ RESTORANDA QR KOD İLE YEMEK SEÇME VE ÖDEME SİSTEMİ

- KRİPTOLOJİ İLE KULLANICI BİLGİLERİNİ ŞİFRELEYEREK KAYDEDEN BİR E-TİCARET SİTESİ YAZILIMI GELİŞTİRME

- ASP.NET MVC YÖNETİM PANELLİ WEB SİTESİ

- UNITY3D OYUN MOTORU ÜZERİNDE MOBİL OYUN YAPIMI

- FLUTTER İLE  MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME

- ÖĞRENCİ NOT PAYLAŞMA VE DEĞERLENDİRME MOBİL UYGULAMASI

- Xamarin ile Cross-Platform Diyetisyen-Danışan Takip Mobil Uygulama

- GÖRÜNTÜ İŞLEME TEKNİKLERİ KULLANILARAK MARKET RAFLARINDAKİ ÜRÜN TESPİTİ VE UYGULAMASI

- KANSER LEZYONLARININ TAHMİNİ İÇİN MAKİNE ÖĞRENMESİ ALGORİTMALARI VE DERİN  ÖĞRENME MODELLERİNİN PERFORMANS KARŞILAŞTIRMASI

- Python ile Araç Tanıma, Sınıflandırma ve Veri Görselleştirmesi Yapan GUI Uygulaması

- PYTHON İLE WEB TABANLI NESNE TANIMLAMA

- UNITY2D OYUN MOTORU ÜZERİNDE PLATFORM ODAKLI 2 BOYUTLU DİJİTAL OYUN TASARIMI

- EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK İLE ÖĞRENME

- ÇİFTLİK YÖNETİM SİSTEMİ

- Güvenli Yazılım Geliştirme Sürecinde Bir Uygulama; Varlık Yönetimi Çalışması

- WATERING HOLE SALDIRISI

- UNİTY OYUN MOTORU İLE MOBİL OYUN GELİŞTİRME

- UBUNTU ÜZERİNDE GENEL ZAFİYET TARAMA SİSTEMİ