Bitirme Projelerinde Bilgisayar Mühendisliği öğrencilerinin derslerinde aldıkları bilgileri uygulamalara yansıttıkları ve özellikle yazılım kodu yazma, veritabanı tasarımı yapma vb. yetilerini iyi seviyelerde kazandıkları, C#, Java gibi yazılım dillerine hakim oldukları ve Bilgisayar Mühendisliği uygulama geliştirme kültürünü edinmişlerdir.
Bu süreçte özellikle hem literatür taraması ve hem de "özgün yazılım kodu yazılması / uygulama yapılması" konusunda başarıyla tamamlanan Bitirme Projesi çalışmalarında mesai mefhumu gözetmeksizin her hafta canlı ders yapmak suretiyle özverili olarak çalışan tüm Bilgisayar Mühendisliği hocalarımıza Bölüm Başkanlığı olarak teşekkür ederiz.
KONULAR:
- UNITY2D OYUN MOTORU ÜZERİNDE KARAKTER ODAKLI 2 BOYUTLU DİJİTAL OYUN TASARIMI
- UNITY OYUN MOTORU ÜZERİNDE 3 BOYUTLU DİJİTAL OYUN TASARIMI
- LSTM SİNİR AĞI KULLANARAK COVİD-19 UN KITALARA GÖRE DAĞILIMI VE VAKA TAHMİNİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
- UNITY2D OYUN MOTORU ÜZERİNDE PLATFORM TABANLI 2D OYUN TASARIMI
- LSTM SİNİR AĞI ÜZERİNDE DUYGU ANALİZİ YÖNETMİYLE GELİŞTİRİLEN MODELİN DOĞRULUK ANALİZİ: COVID-19 VAKA TAHMİNİ
- MAKİNE ÖĞRENMESİ YÖNTEMLERİ KULLANILARAK ÜLKELER ÜZERİNDE GÖÇE ETKİ EDEN GELİR GRUBUNUN TAHMİNİ VE GÖÇ SAYISININ TESPİTİ
- Genetik Algoritma ve Makine Öğrenmesi Yöntemleri ile Kalp Hastalığını Etkileyen Faktör ve Özeliklerin Analiz Edilerek Tahmin Edilmesi
- EŞ ZAMANLI VERSİYON KONTROL SİSTEMİ
- YÜZ TANIMA İLE GERÇEK ZAMANLI YOKLAMA SİSTEMİ
- MITM SALDIRISININ YAPILMASI VE WIRESHARK ANALİZİ
- GÖRÜNTÜ İŞLEME TEKNİKLERİYLE İNSANLARIN YAŞ, CİNSİYET VE IRKLARININ TAHMİNİ
- BİLGİSAYAR GÖRÜSÜ KULLANILARAK GERÇEK ZAMANLI PLAKA TESPİT VE TANIMA SİSTEMİ
- MAKİNE ÖĞRENMESİ KULLANILARAK COWRİE HONEYPOT ÜZERİNDEN TOPLANAN LOGLAR İLE PAROLA SALDIRI ANALİZİ
- NESNE TANIMA VE MİNİ OYUN UYGULAMASI
- İNSANLARIN DUYGULARININ ANALİZİ VE TAHMİNLENMESİ
- DOĞAL DİL İŞLEME TABANLI NETFLIX VERİLERİ ÜZERİNDE TF-IDF ALGORİTMASI VE KOSİNÜS BENZERLİĞİ İLE İÇERİK TABANLI ÖNERİ SİSTEMİ UYGULAMASI
- MOBİL SOSYAL DESTEK
- ASP.NET CORE MVC ENTITY FRAMEWORK İLE WEB PROGRAMLAMA
- ADALINE ÖĞRENME KURALI İLE RESİM İŞLEME
- ÖĞRENCİ NOT PAYLAŞMA VE DEĞERLENDİRME MOBİL UYGULAMASI
- EŞ ZAMANLI MOBIL VERSİYON KONTROL SİSTEMİ
- GÜVENLİ E-TİCARET PLATFORMU
- PHP İLE TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE ELEKTRONİK TİCARET (C2C) WEB UYGULAMASI
- AĞ GÜVENLİĞİNDE AĞ YEDEKLİLİĞİ
- UNİTY OYUN ORTAMI İLE MOBİL OYUN GELİŞTİRME UYGULAMASI
- ÇOCUKLARIN EKRANDA HARCADIKLARI SÜREYİ İZLEMEK İÇİN EBEVEYN KONTROLÜ UYGULAMASI
- IOT SALDIRI ANALİZİ
- GÖRÜNTÜ İŞLEME İLE TAŞ-KAĞIT-MAKAS OYUN
- PARÇACIK SÜRÜSÜ OPTİMİZASYONUNUN MATEMATİKSEL MODELLEMESİ VE UYGULAMALARI
- IoT Cihazı Kullanılarak Plug-In Pfsense İle Güvenli DMZ Ağ Tasarlanması ve Anlamlandırılmış Gerçeklerle Honey Pot SEIM Entegrasyonu
- PHP VE MYSQL İLE ONLİNE KİTAP SATIŞ SİTESİ
- PARÇACIK SÜRÜSÜ OPTİMİZASYONU İLE ÖZELLİK SEÇİMİ
- ASP.NET MVC İLE E-TİCARET SİTESİ UYGULAMASININ GELİŞTİRİLMESİ
- SİBER GÜVENLİK FARKINDALIĞINI ARTIRMAYA YÖNELİK OYUN GELİŞTİRME
- MobilEczane Android Uygulaması
- ERP SİSTEMLERİNDE GÜVENLİK
- GARSONSUZ RESTORANDA QR KOD İLE YEMEK SEÇME VE ÖDEME SİSTEMİ
- KRİPTOLOJİ İLE KULLANICI BİLGİLERİNİ ŞİFRELEYEREK KAYDEDEN BİR E-TİCARET SİTESİ YAZILIMI GELİŞTİRME
- ASP.NET MVC YÖNETİM PANELLİ WEB SİTESİ
- UNITY3D OYUN MOTORU ÜZERİNDE MOBİL OYUN YAPIMI
- FLUTTER İLE MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME
- ÖĞRENCİ NOT PAYLAŞMA VE DEĞERLENDİRME MOBİL UYGULAMASI
- Xamarin ile Cross-Platform Diyetisyen-Danışan Takip Mobil Uygulama
- GÖRÜNTÜ İŞLEME TEKNİKLERİ KULLANILARAK MARKET RAFLARINDAKİ ÜRÜN TESPİTİ VE UYGULAMASI
- KANSER LEZYONLARININ TAHMİNİ İÇİN MAKİNE ÖĞRENMESİ ALGORİTMALARI VE DERİN ÖĞRENME MODELLERİNİN PERFORMANS KARŞILAŞTIRMASI
- Python ile Araç Tanıma, Sınıflandırma ve Veri Görselleştirmesi Yapan GUI Uygulaması
- PYTHON İLE WEB TABANLI NESNE TANIMLAMA
- UNITY2D OYUN MOTORU ÜZERİNDE PLATFORM ODAKLI 2 BOYUTLU DİJİTAL OYUN TASARIMI
- EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK İLE ÖĞRENME
- ÇİFTLİK YÖNETİM SİSTEMİ
- Güvenli Yazılım Geliştirme Sürecinde Bir Uygulama; Varlık Yönetimi Çalışması
- WATERING HOLE SALDIRISI
- UNİTY OYUN MOTORU İLE MOBİL OYUN GELİŞTİRME
- UBUNTU ÜZERİNDE GENEL ZAFİYET TARAMA SİSTEMİ