Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi - mmf@gelisim.edu.tr
06 Ağustos 2024 Salı
İGÜ Siber Akademi Projesi’nin açılışı gerçekleştirildi
Yapay zekâ ve siber güvenlik gibi konuları ele alan İGÜ Siber Akademi Projesi’nin açılışı; İstanbul Gelişim Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Abdülkadir Gayretli, İGÜ Rektörü Prof. Dr. Bahri Şahin, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Necmettin Maraşlı, Prof Dr. Nuri Kuruoğlu ve Prof. Dr. Arda Öztürkcan, Genel Sekreter Doç. Dr. Serdar Egeli, Program Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Serkan Gönen ve İstanbul Kalkınma Ajansı Program Yönetimi ve İzleme Birimi Başkan Vekili Gökhan Çoban’ın katılımıyla gerçekleşti.
Yapay zekâ ve siber güvenlik gibi konuları ele alan İGÜ Siber Akademi Projesi’nin açılışı; İstanbul Gelişim Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Abdülkadir Gayretli, İGÜ Rektörü Prof. Dr. Bahri Şahin, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Necmettin Maraşlı, Prof Dr. Nuri Kuruoğlu ve Prof. Dr. Arda Öztürkcan, Genel Sekreter Doç. Dr. Serdar Egeli, Program Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Serkan Gönen ve İstanbul Kalkınma Ajansı Program Yönetimi ve İzleme Birimi Başkan Vekili Gökhan Çoban’ın katılımıyla gerçekleşti.
İstanbul Gelişim Üniversitesi bünyesinde İstanbul Kalkınma Ajansı (İSTKA) iş birliğiyle düzenlenen yapay zekâ algoritmaları, programlama dilleri ve siber güvenlik protokolleri gibi konularda 4 ay boyunca sürecek ‘Siber Akademi Projesi’nin açılış konuşmasını gerçekleştiren İGÜ Rektörü Prof. Dr. Bahri Şahin İGÜ’nün bilimsel projelere verdiği önemi vurgulayarak hayata geçirilen çalışmalardan bahsetti.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) bünyesinde, İstanbul Kalkınma Ajansı 2023 Yılı Yetenek İstanbul Mali Destek Programı ile hayata geçirilen İGÜ Siber Akademi Projesi, yapay zekâ, programlama ve siber güvenlik alanlarında sektöre donanımlı bireyler yetiştirmeyi amaçlıyor. İGÜ Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi (MMF) Yazılım Mühendisliği Bölümü’nden Dr. Öğr. Üyesi Serkan Gönen, İGÜ Siber Akademi Projesi’ne 116 kişinin kaydolduğunu belirterek yalnızca 60 kişi değil tüm katılımcıları istihdam etmek istediklerini belirtti. Eğitimlerde temel seviyeden başlayarak katılımcıları iş hayatına hazır hale getirmeyi amaçladıklarını aktardı.
16 Eylül 2025 Salı günü 12.30-14.00 saatleri arasında gerçekleşen Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Oryantasyon Programı, yeni akademik yıla başlayacak öğrenciler için keyifli ve bilgilendirici bir ...
TEKNOFEST 2025 kapsamında bu yıl ilk kez düzenlenen Kuantum Teknolojileri Yazılım Yarışması, 1–3 Eylül 2025 tarihleri arasında Gebze Bilişim Vadisi'nde gerçekleştirildi. Türkiye’nin dört bir yanından ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), 2025–2026 akademik yılında lisansüstü eğitim seçeneklerini genişleterek Siber Güvenlik ve Hesaplamalı Bilimler yüksek lisans programlarını açtı. Dijital güvenlikten yapay zekâya, veri ...
Türkiye’nin en çok akreditasyonuna sahip üniversitesi olan İstanbul Gelişim Üniversitesi, yakın zamanda partner üniversiteleri arasına katılan Northern Technical University bünyesindeki dört profesöre ABET akreditasyonu eğitimi ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Uçak Mühendisliği Bölümü ve Teknoloji Transfer Ofisi (TTO) iş birliğinde kurulan ve vakıf üniversiteleri arasında en gelişmiş özelliklere ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin (İGÜ) koordinatörlüğünde ve Avrupa İnovasyon ve Teknoloji Enstitüsü (EIT) desteğiyle yürütülen “Cybershield Innovators: Pioneering the Future of Digital Security” adlı siber güvenlik ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları tarafından DergiPark platformunda düzenli olarak yayımlanan akademik dergiler, içerik kalitesinin yanı sıra yüksek erişim oranlarıyla da dikkat çekiyor. Tamamı hakemli bilimsel ...
2025 yılı Erasmus+ KA131 Yükseköğretim Öğrenci ve Personel Hareketliliği Proje başvuru sonuçları açıklandı. Açıklanan sonuçlara göre İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), 384.020 Euro tutarında toplam hibe ...
Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte tercih dönemi heyecanı başladı. İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), üniversite öğrencisi adaylarının bu süreci en doğru şekilde yönetebilmeleri için ...