Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi - mmf@gelisim.edu.tr
20 Eylül 2024 Cuma
İGÜ’de, Avcılar RAM “Sene Başı Açılış Toplantısı” gerçekleştirildi
Avcılar Rehberlik ve Araştırma Merkezi “Sene Başı Açılış Toplantısı”, Avcılar ilçesinde görev yapmakta olan rehber öğretmen ve psikolojik danışmanların katılımı ile İstanbul Gelişim Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi. İGÜ Genel Sekreteri Doç. Dr. Serdar Egeli, Avcılar İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Şahin, Avcılar Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Vedat Yoldaş’ın açılış konuşmalarını gerçekleştirdiği toplantıya yoğum katılım sağlandı.
Avcılar Rehberlik ve Araştırma Merkezi “Sene Başı Açılış Toplantısı”, Avcılar ilçesinde görev yapmakta olan rehber öğretmen ve psikolojik danışmanların katılımı ile İstanbul Gelişim Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi. İGÜ Genel Sekreteri Doç. Dr. Serdar Egeli, Avcılar İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Şahin, Avcılar Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Vedat Yoldaş’ın açılış konuşmalarını gerçekleştirdiği toplantıya yoğum katılım sağlandı.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Rehberlik ve Araştırma Merkezleri ile yürüttüğü çalışmalar kapsamında birçok konu hakkında bilgilendirici ve farkındalık artırmaya yönelik projelere imza atmaya devam ediyor. İGÜ ev sahipliğinde Avcılar Rehberlik ve Araştırma Merkezi “Sene Başı Açılış Toplantısı” düzenlendi. Seminer, İGÜ Genel Sekreteri Doç. Dr. Serdar Egeli’nin açılış konuşması ile başladı. İstanbul Gelişim Üniversitesi'nin bu tür etkinliklere ev sahipliği yapmaktan mutluluk duyduğunu belirten İGÜ Genel Sekreteri Doç. Dr. Serdar Egeli, sene boyunca hem rehberlik hem de farklı alanlardaki faaliyetler konusunda iş birliğine ve etkileşim kurmaya açık olunduğunu dile getirdi.
Katılımcılara seslenen Avcılar İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Şahin, Avcılar’a yönelik her türlü talep, öneri ve şikayetlerini dinlemeye hazır olduğunu belirterek eğitim alanında gerçekleştirilen iş birliklerinin öneminden bahsetti. Avcılar Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Vedat Yoldaş ise gerçekleştirdiği konuşmada, çeşitli alanlarda uzun süredir gerçekleştirilen iş birlikleri için İstanbul Gelişim Üniversitesi’ne teşekkürlerini iletti.
16 Eylül 2025 Salı günü 12.30-14.00 saatleri arasında gerçekleşen Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Oryantasyon Programı, yeni akademik yıla başlayacak öğrenciler için keyifli ve bilgilendirici bir ...
TEKNOFEST 2025 kapsamında bu yıl ilk kez düzenlenen Kuantum Teknolojileri Yazılım Yarışması, 1–3 Eylül 2025 tarihleri arasında Gebze Bilişim Vadisi'nde gerçekleştirildi. Türkiye’nin dört bir yanından ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), 2025–2026 akademik yılında lisansüstü eğitim seçeneklerini genişleterek Siber Güvenlik ve Hesaplamalı Bilimler yüksek lisans programlarını açtı. Dijital güvenlikten yapay zekâya, veri ...
Türkiye’nin en çok akreditasyonuna sahip üniversitesi olan İstanbul Gelişim Üniversitesi, yakın zamanda partner üniversiteleri arasına katılan Northern Technical University bünyesindeki dört profesöre ABET akreditasyonu eğitimi ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Uçak Mühendisliği Bölümü ve Teknoloji Transfer Ofisi (TTO) iş birliğinde kurulan ve vakıf üniversiteleri arasında en gelişmiş özelliklere ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin (İGÜ) koordinatörlüğünde ve Avrupa İnovasyon ve Teknoloji Enstitüsü (EIT) desteğiyle yürütülen “Cybershield Innovators: Pioneering the Future of Digital Security” adlı siber güvenlik ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları tarafından DergiPark platformunda düzenli olarak yayımlanan akademik dergiler, içerik kalitesinin yanı sıra yüksek erişim oranlarıyla da dikkat çekiyor. Tamamı hakemli bilimsel ...
2025 yılı Erasmus+ KA131 Yükseköğretim Öğrenci ve Personel Hareketliliği Proje başvuru sonuçları açıklandı. Açıklanan sonuçlara göre İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), 384.020 Euro tutarında toplam hibe ...
Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonuçlarının açıklanmasıyla birlikte tercih dönemi heyecanı başladı. İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), üniversite öğrencisi adaylarının bu süreci en doğru şekilde yönetebilmeleri için ...