Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi - mmf@gelisim.edu.tr
HAKKIMIZDA
Dekanın Mesajı
Fakültemiz Hakkında
Misyon & Vizyon
Dört Farkındalık
Fakülte Logoları
YÖNETİM
Dekanlık
Fakülte Yönetim Kurulu
Fakülte Kurulu
Fakülte Komisyonları
Aylık Bülten
2021
2022
2023
2024
İç Değerlendirme Raporları
2023
AKADEMİK
Akademik Takvim
Laboratuvarlarımız
Elektrik Devreleri Laboratuvarı
Elektrik Makinaları ve Güç Elektroniği Laboratuvarı
Elektronik Laboratuvarı
Elektronik Haberleşme Laboratuvarı
İmalat Laboratuvarı
Kontrol Laboratuvarı
BÖLÜMLER
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Mühendisliği (Türkçe)
Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce)
Elektrik Elektronik Mühendisliği
Elektrik Elektronik Mühendisliği (Türkçe)
Elektrik Elektronik Mühendisliği (İngilizce)
Endüstri Mühendisliği
İnşaat Mühendisliği
İnşaat Mühendisliği (Türkçe)
İnşaat Mühendisliği (İngilizce)
Mekatronik Mühendisliği
Mimarlık
Mimarlık (Türkçe)
Mimarlık (İngilizce)
Uçak Mühendisliği
Uçak Mühendisliği (Türkçe)
Uçak Mühendisliği (İngilizce)
Yazılım Mühendisliği
ÖĞRENCİ
Aday Öğrenci
MMF E - Bülten
2021
2022
2023
2024
OBİS (Öğrenci Bilgi Sistemi)
Erasmus+ (Öğrenci Değişimi)
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Kariyer Geliştirme Merkezi
Mezunlarımız
FAKÜLTE TANITIM İÇERİKLERİ
Kampüs Krokisi
Research Highlights
ULAŞIM
SIKÇA SORULAN SORULAR
İletişim
Bilgisayar Mühendisliği
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Bölümler
Bilgisayar Mühendisliği
Duyurular
Menüler
Anasayfa
Genel Bilgiler
Kontenjanlar
Müfredat
Akademik Kadro
Hakkımızda
Bölüm Başkanı'nın Mesajı
Tarihçe
Bölüm Yönetimi
Bölüm İçi değerlendirme Raporu
Paydaşlarımız
Çift Anadal (ÇAP) - Yandal
Sıkça Sorulan Sorular
Öğrenci
Ders Programı
Tez Yazım Kılavuzu
Staj Bilgilendirmesi
Online Kaynaklar
Öğrenci E-Posta Girişi
Öğrenci Bilgi Sistemi (OBİS)
Erasmus+ Öğrenci Değişimi
Yönetmelikler
ABET
Aday Öğrenci
Öğrenci Kılavuzu
Dilekçe ve Formlar
Bilimsel Araştırmalar
Uluslararası Akredite
Kaynaklar
Yazılımcı Gençler
Faydalı Linkler
İletişim
Dört Farkındalık
Bölüm Tanıtımı
ABET(Accreditation Board for Engineering and Technology)
4
0
4
Aradığınız sayfa şu anda bulunamıyor.
Ana sayfaya
geri dönüp tekrar deneyebilirsiniz.